Založ si blog

Video úvod k prvej časti Škoda Rapid 1. 6 TDI

Po mojom prvom teste, kde som mal možnosť vyskúšať na pár dní Ford Focus 1.0 EcoBoost, prišila na rad Škoda Rapid 1.6 TDI. Auto som dostal zadarmo a bez nároku na honorár od Autocentra Minárik v Žiline.

Tak ako som písal v predchádzajúcich blogoch napr. tu, začal som pracovať na mojom vlastnom projekte. Mám za sebou prvé stretnutia a prvé spolupráce. Medzi ne určite patrí aj tá s Autocentrum Minárik Žilina, ktoré mi zadarmo a bez nároku na honorár zapožičalo novú Škodu Rapid 1.6 TDI vo výbave Ambition. Nepôjde však o klasický test alebo recenziu, tak ako napríklad u spomínaného Forda. My sme sa vybrali na výlet a to všetko sme natočili.

Samotné video bude už čoskoro. Nasedujúci text berte ako moje postrehy a pocity, o ktoré som nadobudol pri točení videa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Musím povedať, že od začiatku sa mi Rapid pozdával. Dizajn auta sa mne osobne páči, nič extravagantné jednoducho taká nemecká nadčasová klasika, ktorá nijako neohúri, ale ani neurazí. Musím však povedať, že pri aute, ktorého cenovka bude atakovať 18.000 eur bude mať v základe aspoň elektrický sťahované zadné okná alebo napr. zadný stierač, ktorý pri liftbacku má svoj význam. Samozrejme to všetko sa dá, ale za príplatok. A ešte jedna vec naživo je užší ako by ste mohli čakať.

Interiér detto. Palubovka je pekná, páči sa mi. Budíky taktiež. Štvorramenný volant (nastaviteľný v dvoch osiach), je tiež pekný s novým logom sa mi páči, ale až pokiaľ ho nechytíte. Je umelohmotný a bez „tlačítok“ na ňom vyzerá, tak obyčajne.

Rádio sme mali ten najzákladnejší základ čiže Rádio BLUES – 1DIN s CD a MP3 a s manuálnou klimatizáciou to vyzeralo dosť lacno. Nezabúdajme, že sa stále bavíme o aute v hodnote 17.530 eur.

A ešte jedna vec, strašne ma vytáčali gumové koberčeky, ktoré boli podľa mňa až moc krátke. Takže budete mať mokré nielen tie. Fotka asi ukáže viac.

 

 

 

Ako som písal mali sme k dispozícií 1.6 TDI s výkonom 105 koní s 5 stupňovým manuálom. Prejav dízlového motora bol zreteľný, ale bez akýchkoľvek problémov. Najväčšia prednosť je spotreba. Napríklad pri 90km/h na 5-tke si pýtala len cca 3.3 litra nafty na 100km. Ja som s autom najazdil 450 kilometrov a spotreba bola 4.8 litra nafty na 100km. Nájazd znamenal klasiku čiže diaľnice, cesty 1,2,3 triedy, mesto atď. Auto mal však najazdených len 3400 kilometrov, takže spotreba môže časom ešte klesnúť možno aj na výrobcom udávaných 4.4 litra…

Teraz však už krátke video:


A Rapid? Mne sa páči, rozhodne si získal moje sympatie, aj keď tá cena je asi až príliš. Osobne si myslím, že príchodom novej Oktávie pôjde cena Rapidu dole, tak možno stačí len počkať… 🙂

Daniel Hančík

Brno Classic Grand Prix – HistoCUP 2013

13.05.2013

To, že mám rad autá a najmä tie staršie je asi z mojich blogov vidieť. Preto som si nemohol nechať ujsť akciu s názvom Brno Classic Grand Prix / HistoCUP. V sobotu ráno sadám v Žiline na známy žltý autobus a frčím do Žiliny. Úprimne, byť po niečo viac ako hodine v Trenčíne nie je bohviečo, ale skúsil som to. 13:30 vystupujem v Brne pri Hotely Grand, kde ma už [...]

Mercedes-Benz E 63 AMG S – prvá jazda

07.04.2013

Tri magické písmenka AMG v každom, kto sa aspoň trochu zaujíma o autá vzbudia rešpekt, obdiv a túžbu… Ja som dostal možnosť sa previezť na novom E-čku presnejšie na Mercedese-Benz E 63 AMG. Na úvod, trochu teórie. Tri písmená AMG asi pozná väčšina z nás, ale ktorí vedia aj čo znamená? A a M sú prvé písmená priezvisk zakladateľov Hansa Wernera Aufrechta [...]

Video – výlet s Rapidom za 130-tkou RS

10.03.2013

Tak ako ste mohli čítať resp. vidieť v mojom prechádzajúcom blogu s názvom Video úvod k prvej časti Škoda Rapid 1.6 TDI mali sme k dispozícií Škodu Rapid, ktorú nám zadarmo a bez nároku na honorár zapožičalo Autocentrum Minárik v Žiline, no a my sme ho jendoducho zobrali na výlet a natočili video… fb – MilujemAuta.skwww.milujemauta.sk V úvode by som rád [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

milujemautask

Všetko o minulosti, prítomnosti a budúcnosti a automobilizmu . . . Viac na fb stránke MilujemAuta.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 75426x
Priemerná čítanosť článkov: 4714x

Autor blogu

Kategórie