Založ si blog

(VIDEO) MilujemAuta. eská alebo chcem si splniť sen II.

Tak asi ako každý z nás aj MilujemAuta.sk rekapituluje svoje pôsobenie v roku 2012. Všetko ako to u mňa začalo ste sa mohli dočítať v mojom blogu. Ono sedieť doma a čakať, že niekto príde a ponúkne Vám niečo, čo Vás bude napĺňať je pekná utopia a mne to trvalo dlhšie, kým som to pochopil. Preto som sa rozhýbal (september 2012) a skúsil niečo, čo bolo dlhú dobu len v mojej fantázií. Vyhľadal som všetky moje články, ktoré boli dlho len na mojom pevnom disku a začal ich postupne zverejňovať. Do toho všetkého zasiahlo aj šťastie, keď som mal možnosť otestovať nový Ford Focus 1.0 EcoBoost a tak vznikol aj môj prvý test auta. Postupne sa to všetko začalo nabaľovať a prirodzeným vývojom to dospelo do dnešnej podoby (samozrejme nie finálnej, ale napr. fb stránka MilujemAuta.sk začala získavať fanúšikov, ktorých počet rýchlo atakoval hranicu stovky).

Do budúceho roka sa rysujú aj nejaké spolupráce s firmami, ktoré sa zaoberajú autami a všetkým čo s nimi súvisí, ale nepredbiehajme. Myslím, že to bude veľmi zaujímavé 🙂


Asi sa budem už opakovať, ale prajem Vám do new roka všetko dobre, nech sa Vám darí a hlavne plnia Vaše sny.

Viac info na facebook page: MilujemAuta.sk

Daniel Hančík

Brno Classic Grand Prix – HistoCUP 2013

13.05.2013

To, že mám rad autá a najmä tie staršie je asi z mojich blogov vidieť. Preto som si nemohol nechať ujsť akciu s názvom Brno Classic Grand Prix / HistoCUP. V sobotu ráno sadám v Žiline na známy žltý autobus a frčím do Žiliny. Úprimne, byť po niečo viac ako hodine v Trenčíne nie je bohviečo, ale skúsil som to. 13:30 vystupujem v Brne pri Hotely Grand, kde ma už [...]

Mercedes-Benz E 63 AMG S – prvá jazda

07.04.2013

Tri magické písmenka AMG v každom, kto sa aspoň trochu zaujíma o autá vzbudia rešpekt, obdiv a túžbu… Ja som dostal možnosť sa previezť na novom E-čku presnejšie na Mercedese-Benz E 63 AMG. Na úvod, trochu teórie. Tri písmená AMG asi pozná väčšina z nás, ale ktorí vedia aj čo znamená? A a M sú prvé písmená priezvisk zakladateľov Hansa Wernera Aufrechta [...]

Video – výlet s Rapidom za 130-tkou RS

10.03.2013

Tak ako ste mohli čítať resp. vidieť v mojom prechádzajúcom blogu s názvom Video úvod k prvej časti Škoda Rapid 1.6 TDI mali sme k dispozícií Škodu Rapid, ktorú nám zadarmo a bez nároku na honorár zapožičalo Autocentrum Minárik v Žiline, no a my sme ho jendoducho zobrali na výlet a natočili video… fb – MilujemAuta.skwww.milujemauta.sk V úvode by som rád [...]

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

milujemautask

Všetko o minulosti, prítomnosti a budúcnosti a automobilizmu . . . Viac na fb stránke MilujemAuta.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 75439x
Priemerná čítanosť článkov: 4715x

Autor blogu

Kategórie