Založ si blog

Brno Classic Grand Prix – HistoCUP 2013

To, že mám rad autá a najmä tie staršie je asi z mojich blogov vidieť. Preto som si nemohol nechať ujsť akciu s názvom Brno Classic Grand Prix / HistoCUP. V sobotu ráno sadám v Žiline na známy žltý autobus a frčím do Žiliny. Úprimne, byť po niečo viac ako hodine v Trenčíne nie je bohviečo, ale skúsil som to. 13:30 vystupujem v Brne pri Hotely Grand, kde ma už čaká odvoz a máme namierené rovno na okruh. Platíme symbolické vstupné 120 Kč (parkovné zadarmo) a vchádzame do centra diania. Automaticky nás to ťahá hore na strechu, kde máte všetko ako na dlani. No však ešte pred tým, si nedalo nevšimnúť legendu, presnejšie posledné Ferrari, ktoré vzniklo pred smeťou Enza a to Ferrari F40.

Najlepšie na tom však bolo, že som pri ňom bol úplne sám. Párkrát som ju obišiel a bez tlačenia sa v dave si pozrel všetky detaily a samozrejme urobil aj pár fotiek. Doteraz neviem, prečo nedostalo pompéznejšie miesto, ale dal by som ruku do ohňa, že o ňom ani veľa ľudí nevedelo.

V čase môjho príchodu končila kvalifikácia BMW 325 challenge. Aj keď som stihol len záver v danom preteku resp. kvalifikácií sa išlo pekne naplno. Autá mali rovnaký výkon, čiže napätie trvalo až do konca. A ešte jedna vec, ak si myslíte, že na Histo Cup-e sa jazdí opatrne a majitelia si na svojich miláčikov dávajú pozor, tak sa mýlite. Plech na plech, v zatáčkach piskot gúm a rev vytočených  motorov dával jasne najavo, že aj keď sú to staršie autá, tak prívlastok závodné nemajú len tak pre parádu.

Pokračovanie a celá fotogaléria na www.milujemauta.sk

Mercedes-Benz E 63 AMG S – prvá jazda

07.04.2013

Tri magické písmenka AMG v každom, kto sa aspoň trochu zaujíma o autá vzbudia rešpekt, obdiv a túžbu… Ja som dostal možnosť sa previezť na novom E-čku presnejšie na Mercedese-Benz E 63 AMG. Na úvod, trochu teórie. Tri písmená AMG asi pozná väčšina z nás, ale ktorí vedia aj čo znamená? A a M sú prvé písmená priezvisk zakladateľov Hansa Wernera Aufrechta [...]

Video – výlet s Rapidom za 130-tkou RS

10.03.2013

Tak ako ste mohli čítať resp. vidieť v mojom prechádzajúcom blogu s názvom Video úvod k prvej časti Škoda Rapid 1.6 TDI mali sme k dispozícií Škodu Rapid, ktorú nám zadarmo a bez nároku na honorár zapožičalo Autocentrum Minárik v Žiline, no a my sme ho jendoducho zobrali na výlet a natočili video… fb – MilujemAuta.skwww.milujemauta.sk V úvode by som rád [...]

Prvé stretnutie Škoda Octavia III.

11.02.2013

Sedím a v diaľke vidím prichádzať kamión a na návese tri autá, hore dve a dole jedno. Dva hyundai-e hore rozpoznám bez problémov, ale nad bielym autom chvíľu váham. Z diaľky vyzerá ako Rapid… Vodič kamiónu pomaly cúva s autom na cestu a prichádza rovno pred nás. Ako prichádza bližšie a jasne sa dajú rozlíšiť črty novej Octavie. Biela farba sa mení na [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

milujemautask

Všetko o minulosti, prítomnosti a budúcnosti a automobilizmu . . . Viac na fb stránke MilujemAuta.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 75520x
Priemerná čítanosť článkov: 4720x

Autor blogu

Kategórie