Založ si blog

Video – výlet s Rapidom za 130-tkou RS

Tak ako ste mohli čítať resp. vidieť v mojom prechádzajúcom blogu s názvom Video úvod k prvej časti Škoda Rapid 1.6 TDI mali sme k dispozícií Škodu Rapid, ktorú nám zadarmo a bez nároku na honorár zapožičalo Autocentrum Minárik v Žiline, no a my sme ho jendoducho zobrali na výlet a natočili video…

fb – MilujemAuta.sk
www.milujemauta.sk

V úvode by som rád podotkol, že nejde o klasický test alebo recenziu auta, ide jednoducho o video respektíve o videoblog. Vysvetlím prečo. Ono urobiť nejaký ten „test“ by pre mňa nebolo vhodné už len z toho dôvodu, že v čase, keď som ho mal k dispozícií ja bola testov už plná kopa a opakovať to, čo bolo predo mnou už miliónkrát spomenuté by bolo nosenie dreva do hory… Druhý a nemenej podstatný fakt je ten, že Rapid sám o sebe už nebola ani tak horúca novinka.

Keďže sa vždy snažím byť originálny a veterány sú moja veľká vášeň poňal som to trochu inak. Ako? Uvidíte v nasledujúcom videu.


YouTube Direkt

Škoda Rapid & Škoda 130 RS

Na záver by som ešte raz rád poďakoval ako Autcentru Minárik, tak aj Classic Car Museum v Moravanoch nad Váhom, p. Horňákovi a p. Valkovi, bez ktorých by toto video nevzniklo.

Daniel Hančík
MilujemAuta.sk

Brno Classic Grand Prix – HistoCUP 2013

13.05.2013

To, že mám rad autá a najmä tie staršie je asi z mojich blogov vidieť. Preto som si nemohol nechať ujsť akciu s názvom Brno Classic Grand Prix / HistoCUP. V sobotu ráno sadám v Žiline na známy žltý autobus a frčím do Žiliny. Úprimne, byť po niečo viac ako hodine v Trenčíne nie je bohviečo, ale skúsil som to. 13:30 vystupujem v Brne pri Hotely Grand, kde ma už [...]

Mercedes-Benz E 63 AMG S – prvá jazda

07.04.2013

Tri magické písmenka AMG v každom, kto sa aspoň trochu zaujíma o autá vzbudia rešpekt, obdiv a túžbu… Ja som dostal možnosť sa previezť na novom E-čku presnejšie na Mercedese-Benz E 63 AMG. Na úvod, trochu teórie. Tri písmená AMG asi pozná väčšina z nás, ale ktorí vedia aj čo znamená? A a M sú prvé písmená priezvisk zakladateľov Hansa Wernera Aufrechta [...]

Prvé stretnutie Škoda Octavia III.

11.02.2013

Sedím a v diaľke vidím prichádzať kamión a na návese tri autá, hore dve a dole jedno. Dva hyundai-e hore rozpoznám bez problémov, ale nad bielym autom chvíľu váham. Z diaľky vyzerá ako Rapid… Vodič kamiónu pomaly cúva s autom na cestu a prichádza rovno pred nás. Ako prichádza bližšie a jasne sa dajú rozlíšiť črty novej Octavie. Biela farba sa mení na [...]

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

milujemautask

Všetko o minulosti, prítomnosti a budúcnosti a automobilizmu . . . Viac na fb stránke MilujemAuta.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 75425x
Priemerná čítanosť článkov: 4714x

Autor blogu

Kategórie