Založ si blog

Archív: december, 2012

(VIDEO) MilujemAuta. eská alebo chcem si splniť sen II.

Tak asi ako každý z nás aj MilujemAuta.sk rekapituluje svoje pôsobenie v roku 2012. Všetko ako to u mňa začalo ste sa mohli dočítať v mojom blogu. Ono sedieť doma a čakať, že niekto príde a ponúkne Vám niečo, čo Vás bude napĺňať je pekná utopia a mne to trvalo dlhšie, kým som to pochopil. Preto som sa rozhýbal (september 2012) a skúsil niečo, čo bolo dlhú dobu […]

Pokračovanie článku

Jaroslav Juhan. Muž, ktorý dal Porsche názov Carrera

V mojom blogu s názvom Výstava historických vozidiel – Galéria Mlyny Nitra som pri replike Porsche 550 Spyder napísal, že toto auto preslávil aj Jaroslav Juhan. Úprimne povedané ani mne v minulosti meno Juhan nič extra nehovorilo. Istým spôsobom je to aj dielo náhody, keď som len tak „blúdil“ po Porsche club CZ a narazil som na článok o jeho smrti. Táto legenda, […]

Pokračovanie článku

Výstava historických vozidiel – Galéria MLYNY, Nitra

V mojom ďaľšom blogu si pripomenieme výstavu historických vozidiel, ktorá sa uskutočnila v Nitre, presnejšie v obchodnom centre Mlyny. Samotná výstava začala 12. októbra a trvala do nedele 21. októbra 2012. Každý, kto miluje auta si ju nenechal ujsť a mohol, tak vidieť 12 vzácnych kúskov historických vozidiel zo Slovenska a z Českej republiky. Ako som vychádzal […]

Pokračovanie článku

Nová Paka part 2. – Autogalerie V. I. T. V. A. R

V druhom a záverečnom diely o putovní po Novo Packu si predstavíme Autoglériu V.I.T.V.A.R. Meno Vitvar je auto-moto nadšencom určite známe. Áno, ide československú legendu motoristického športu Antonína Vitvara. Nenápadné múzeum okolo, ktorého bez problémov prejdete a ani si neuvedomíte, že tam nejaké vôbec bolo. Tak by som ho charakterizoval ja. Vchádzate dnu s malou […]

Pokračovanie článku

Nová Paka part 1. – Múzeum Autoslužby Končický

Pomaly končil august a my sme premýšľali (priateľka +ja), že by nebolo od veci ešte niekde na taký týždeň vyraziť. Keďže nie sme extra typy „plánovačov“, hneď prvý septembrový týždeň sme to zobrali do Česka. Plán aj cieľ cesty bol jasný: Žilina – Brno – Nová Paka, v okrese Jičín v Královohradeckom kraji. Dôvod? Krásne prostredie, […]

Pokračovanie článku

TATRA Kopřivnice

Medzi povinnú návštevu každého, kto miluje autá je nepochybne mekka Tatroviek a to múzeum TATRA Kopřivnice. Prinášam Vám prierez vystavených modelov z mojej návštevy, kde som sa vrátil po takmer 17-tich rokoch. Moje osobné dojmy a to, čo ma zaujalo si môžete pozrieť respektíve prečítať aj na facebook page: MilujemAuta.sk Návšteva múzea TATRA – Kopřivnice mala pre […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

milujemautask

Všetko o minulosti, prítomnosti a budúcnosti a automobilizmu . . . Viac na fb stránke MilujemAuta.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 75425x
Priemerná čítanosť článkov: 4714x

Autor blogu

Kategórie